Weboldalunk sütiket használ. Azok megtekintésével továbbra is hozzájárul a használatukhoz. Több itt

Reklamációk

Reklamáció, termék visszaküldése lépésről lépésre

Ha reklamálni, vagy visszaküldeni szeretné a nálunk vásárolt terméket, az itt letölthető reklamációs űrlapot, kitöltve kérjük elküldeni az webshop@ewalds.hu email címre.

Ha szeretné visszaküldeni a megvásárolt terméket (mert nem tetszik, vagy másik termékre cserélné ), kérjük azt a kitöltött reklamációs űrlappal együtt viszza küldeni a Matúškovská cesta 1413/17, Galanta 92401 címre.

Futárszolgálat álatal kézbesített sérült csomag reklamálása esetén (aktuálisan DPD futárszolgálat), kérjük a kiszállítástól számított 24 órán belül elküldeni nekünk:

1. fotót a szállítási címkéről (etikett), amin a nyomkövetési szám, a feladó (mi adataink) és a címzett (az ön adatai) szerepelnek

2. fotót a piros vagy piros-fehér matricáról "Fragile" felirattal pohár logóval

3. fotót a sérült külső csomagoló dobozról

4. fotót a bontott csomagról úgy, hogy látható legyen a belső csomagolóanyag (térkitöltés)

5. fotót a sérült termékről/termékekről 

az webshop@ewalds.hu email címre a kitöltött reklamációs űrlappal együtt a termék átvételétől számított 24 órán belül. Amennyiben nem kerül sor 24 órán belül a termék reklamálására, úgy a reklamáció nem lesz elismerve.

Ha a reklamáció más jellegű, pl. kevesebb darabszám került kiküldésre, más termék lett postázva, vagy egyéb jellegű reklamáció esetén nem kell képet küldeni a csomagról.

Amennyiben a megrendelt termék nem tetszik, vagy egyéb hasonló okokból kerül sor a vissza küldésre, a postaköltséget a megrendelő (vásárló) téríti.

Az elküldött reklamációjának állapotáról a 96 884 138 -as telefonszámon érdeklődhet.

Ne maradjon le az akciókról és kedvezményekről