Reklamációk Reklamáció és áruk visszaküldése, hogyan eljárni? Ha az árut a vevő futáron keresztül kapja meg, a vevő köteles az árut rendesen átvenni és haladéktalanul ellenőrizni. Ha a csomag felbontása után a vevő megállapítja, hogy a csomag tartalma a szállítás során megsérült, köteles haladéktalanul, de legkésőbb a csomag kézhezvételétől számított 48 órán belül írásban, e-mailen értesíteni az eladót, és az eladó utasításai szerint eljárni. Ellenkező esetben az eladó a szállítás során keletkezett károk miatti reklamációt nem fogadja el. Az áru átvételekor a vevő részéről, illetve az eladó általi kézbesítéskor az eladó kitölti az áru átvételéről/kézbesítéséről szóló igazolást, amelyet a vevő köteles olvashatóan aláírni. Az igazolásból ki kell derülnie, hogy ki vette át az árut a vevő részére. Ha panasza van vagy az árut szeretné visszaküldeni, kérjük, küldje el nekünk a kitöltött reklamációs űrlapot, amely egyben a szerződéstől való elállás űrlapja is. Elektronikus űrlap kitöltéséhez szüksége lesz a rendelés létrehozásakor megadott e-mail címre és a számlaszámra, amelyet az e-mail postafiókjában talál. Ha nem találja a számla számát, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy hívjon minket. Az elektromos űrlap kitöltése után kérjük, küldje el nekünk az árut a következő címre: Matúškovská cesta 1413/17, Galanta, 92401, Szlovákia. Az áru kézbesítésétől számított 14 napig jogosult az áru indoklás nélküli visszaküldésére. Ebben az esetben postaköltségét a vevő terheli. Ha szeretné megtudni reklamációja állapotát, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 96 884 138 telefonszámon.